Friday, February 26, 2010

میں بھٹک کے آ گیا بزم میں ، مجھے ضبط ہی نہ سکھا ئے جا

میں بھٹک کے آ گیا بزم میں ، مجھے ضبط ہی نہ سکھا ئے جا
نہ سول کر مرے چارہ گر، میں پیئے جائو ں تو پلائے جا

یہ نگر حصار ہے ذات کا، یہاں ہر قدم پہ ہے دائرہ
یا بنا دے سانس کا راستہ، یا دیوارِ جاں کو گرائے جا

کبھی ریت اور رواج پر، کبھی دیں دھرم کے نام پر
سبھی خواب سولی چڑھا دیے، جو بچے ہیں چند سجائے جا

مرے راستے کی دیوار ہے ، مرے خاندان کی لاج بس
مرے خون میں ہیں بغاوتیں مجھے حوصلہ نہ دلائے جا

بڑی دھوپ ہے ترے دیس میں، کوئی زلف ہے نہ آسیب ہے
مری جلتی بلتی زمین پر ، دو بوند حسن گرائے جا

میری بدنصیبی کدھر چلی، مرے پاس آ ، مرے ساتھ آ
مجھے آگ آگ تو کر دیا، مری راکھ بھی تو اڑائے جا

تری زندگی میں آسودگی، تجھے شاعروں سے غرض ہے کیا
یہ جہاں سے روٹھ کے بیٹھے ہیں، تو قبائے جاں کو بچائے جا

Bahar Pattern: - - = - = / - - = - = / - - = - = / - - = - =
Bahar Name: کامل مثمّن سالم

No comments:

Post a Comment